خدمات مشتریان

1. شما می‌توانید محصول مورد نظر  را از طریق بخش‌های مختلف مشاهده و برسی نمایید  :

                             A. فروشگاه

                               B. جستجو محصول

                             C. دسته بندی کالا

                             D. بنر های دسته بندی کالا

                             E. بخش فروش ویژه

2. انتخاب محصول
برای انتخاب محصول روی آن کلیک کنید.

3. تعداد و تنوع  کالا را وارد کنید

4. دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید

5. دکمه  تسویه حساب را بزنید.

6.تکمیل فرم زیر


  1. تسویه در محل(مختص مشهد) مشتریان خاص
  2. پرداخت انلاین

   A. انتخاب درگاه بانکی (ترجیحا از دگاه بانکی ملی استفاده نمایید.)

B. تیک تایید قوانین

C.زدن دکمه پرداخت

*پنجره زیر ظاهر می گردد و کد تایید به تلفن همراه شما ارسال می شود.

D. کد اعتبارسنجی پیامک شده را وارد کنید.

E. مسیر پرداخت را ادامه دهید.

F. پنجره بانکی باز شده را تکمیل و خرید را کامل نمایید.

_ در مشهد: بلافاصله بعد از نهایی شدن خرید , از طریق انبار الکتری کالا و  به بوسیله پیک , سفارش ارسال و تحویل خریدار خواهد شد.

 _ به شهرستان: ارسال سفارش به شهرستان و مراکز دیگر , با هماهنگی خریدار محترم از طریق باربری یا پست صورت خواهد گرفت.

هزینه ارسال : هزینه حمل کالا و  ارسال سفارش تا محل تحویل به عهده مشتریان محترم می باشد.

*در صورت عدم حضور  در محل تحویل  و یا ارائه ادرس اشتباه ,سفارش به انبار الکتری کالا  عودت  و کرایه مرجوعی در فاکتور خریدار لحاظ می گردد.

درصورتیکه در خواست عودت کالای خریداری شده را داشته  باشید , رغایت موارد ذیل لازم است.

  1. حداکثر  زمان درخواست عودت کالا ,7 روز از تاریخ تحویل می باشد.
  2. کالا مذکور می بایست از هر جهت در شرایط اولیه باشد و هیچگونه آسیبی ندیده باشد, از جمله بسته بندی , ملحقات کد و برچسب کالا 
  3. جهت ثبت در خواست عودت , می توانید از طریق سامانه پشتیبانی با ثبت تیکت و تکمیل فرم عودت اقدام نمایید.