خدمات مشتریان

1. شما میتوانید محصول مورد نظر را از طریق بخشهای مختلف مشاهده و برسی نمایید :
A. فروشگاه
B. جستجو محصول
C. دسته بندی کالا
D. بنر های دسته بندی کالا
E. بخش فروش ویژه
2. انتخاب محصول
برای انتخاب محصول روی آن کلیک کنید.
3. تعداد و تنوع کالا را وارد کنید
4. دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید
5. دکمه تسویه حساب را بزنید.
6.تکمیل فرم زیر
- تسویه در محل(مختص مشهد) مشتریان خاص
- پرداخت انلاین
A. انتخاب درگاه بانکی (ترجیحا از دگاه بانکی ملی استفاده نمایید.)
B. تیک تایید قوانین
C.زدن دکمه پرداخت
*پنجره زیر ظاهر می گردد و کد تایید به تلفن همراه شما ارسال می شود.
D. کد اعتبارسنجی پیامک شده را وارد کنید.
E. مسیر پرداخت را ادامه دهید.
F. پنجره بانکی باز شده را تکمیل و خرید را کامل نمایید.
_ در مشهد: بلافاصله بعد از نهایی شدن خرید , از طریق انبار الکتری کالا و به بوسیله پیک , سفارش ارسال و تحویل خریدار خواهد شد.
_ به شهرستان: ارسال سفارش به شهرستان و مراکز دیگر , با هماهنگی خریدار محترم از طریق باربری یا پست صورت خواهد گرفت.
هزینه ارسال : هزینه حمل کالا و ارسال سفارش تا محل تحویل به عهده مشتریان محترم می باشد.
*در صورت عدم حضور در محل تحویل و یا ارائه ادرس اشتباه ,سفارش به انبار الکتری کالا عودت و کرایه مرجوعی در فاکتور خریدار لحاظ می گردد.
درصورتیکه در خواست عودت کالای خریداری شده را داشته باشید , رغایت موارد ذیل لازم است.
- حداکثر زمان درخواست عودت کالا ,7 روز از تاریخ تحویل می باشد.
- کالا مذکور می بایست از هر جهت در شرایط اولیه باشد و هیچگونه آسیبی ندیده باشد, از جمله بسته بندی , ملحقات کد و برچسب کالا
- جهت ثبت در خواست عودت , می توانید از طریق سامانه پشتیبانی با ثبت تیکت و تکمیل فرم عودت اقدام نمایید.