خدمات مشتریان

این امر از چند طریق امکان پذیر است:

  1. بخش “فروشگاه” در سربرگ سایت: فروشگاه —> انتخاب محصول —> افزودن به سبد خرید —> در اسلاید باز شده سمت چپ سایت دکمه “تسویه حساب” —> تکمیل فرم “جزئیات صورتحساب” —> انتخاب درگاه بانکی —> زدن تیک پذیرش قوانین و سپس دکمه “ثبت سفارش” —> انتقال به درگاه بانکی و پرداخت
  2. فهرست “دسته بندی کالاها”: رفتن به فهرست “دسته بندی کالاها” —> انتخاب محصول —> افزودن به سبد خرید —> در اسلاید باز شده سمت چپ سایت دکمه “تسویه حساب” —> تکمیل فرم “جزئیات صورتحساب” —> انتخاب درگاه بانکی —> زدن تیک پذیرش قوانین و سپس دکمه “ثبت سفارش” —> انتقال به درگاه بانکی و پرداخت
  3. بخش “جستجوی محصولات”: جستجوی محصول از طریق تایپ نام محصول —> انتخاب محصول —> افزودن به سبد خرید —> در اسلاید باز شده سمت چپ سایت دکمه “تسویه حساب” —> تکمیل فرم “جزئیات صورتحساب” —> انتخاب درگاه بانکی —> زدن تیک گزینه پذیرش قوانین و سپس دکمه “ثبت سفارش” —> انتقال به درگاه بانکی
  4. بخش “دسته بندی الکتری کالا” در صفحه اصلی سایت: انتخاب دسته بندی محصول —> انتخاب محصول —> افزودن به سبد خرید —> در اسلاید باز شده سمت چپ سایت دکمه “تسویه حساب” —> تکمیل فرم “جزئیات صورتحساب” —> انتخاب درگاه بانکی —> زدن تیک گزینه پذیرش قوانین و سپس دکمه “ثبت سفارش” —> انتقال به درگاه بانکی
  5. بخش “پیشنهاد شگفت انگیز” در صفحه اصلی سایت: نگه داشتن موس روی محصول و کلیک بر روی آیکون سبد خرید —> در اسلاید باز شده سمت چپ سایت دکمه “تسویه حساب” —> تکمیل فرم “جزئیات صورتحساب” —> انتخاب درگاه بانکی —> زدن تیک گزینه پذیرش قوانین و سپس دکمه “ثبت سفارش” —> انتقال به درگاه بانکی
  6. بنرهای دسته بندی کالاها در میانه صفحه اصلی سایت: انتخاب دسته بندی محصول —> انتخاب محصول —> افزودن به سبد خرید —> در اسلاید باز شده سمت چپ سایت دکمه “تسویه حساب” —> تکمیل فرم “جزئیات صورتحساب” —> انتخاب درگاه بانکی —> زدن تیک گزینه پذیرش قوانین و سپس دکمه “ثبت سفارش” —> انتقال به درگاه بانکی

این کار از طریق انتخاب درگاه های بانکی در مرحله “تسویه حساب” و یا انتخاب گزینه “پرداخت در محل” صورت پذیر است به این صورت که:

تکمیل فرم “جزئیات صورتحساب” —> انتخاب درگاه بانکی —> زدن تیک پذیرش قوانین و سپس دکمه “ثبت سفارش” —> انتقال به درگاه بانکی و پرداخت

ارسال سفارش از طریق پست مرکزی و واحد پیشتاز صورت میگیرد. برای پیگیری سفارش خود، شماره مرسوله را در آدرس (پیگیری مرسوله) وارد کرده و روند ارسال را مشاهده نمایید.

چنانچه تا 7 روز کاری بنا به دلایل مقبولی (که به تناسب محصول موردنظر متفاوت است)، قصد عودت کالا را داشته باشید، میتوانید از طریق بخش ارتباط با ما، فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کنید یا از طریق شماره پشتیبانی 05137260642، درخواست خود را با همکاران واحد پشتیبانی مطرح نمایید.

با استفاده از ( فرم گزارشات مشتریان ) میتوانید انتقادات، پیشنهادات، تخلف و یا هرگونه خطای مشاهده شده در سایت را با ما درمیان بگذارید.

سبد خرید
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من